Ok folkens, vi begynner å nærme oss 900 visninger på denne linken - på rekordtid! Hensikten var egentlig bare å vekke dere litt opp, da slår det aldri feil med litt ambisiøse ytringer og provoserende påstander. Nå er det jo slik at det er alltid noen som går opp i dette med begge beina - gudsjelov vil jeg si. Uten dere ville det vært utrolig kjedelig å ytre noe som helst, og denne linken hadde sannsynligvis avgått med døden etter et par dager...
Til dere andre som har tro på prosjektet vil jeg rette en stor takk. Det er veldig inspirerende å se at såpass mange forstår hva det egentlig dreier seg om, og viser genuin interesse. Det er også en stor glede å se at folk i villrede også diskuterer bonnevilleprosjektet vårt på andre fora. På "Pit stop" har selveste "Satan" kastet seg inn i diskusjonen (jada, med begge beina han også - selvfølgelig) Kult!!
Men det var egentlig ikke dette jeg hadde på hjertet i kveld. Det har vært en del folk bla. AV8-Rider (ja, Satan også) som har etterlyst detaljer, og de har et godt poeng! Vi skulle svært gjerne lagt ut informasjon om hvordan, hvorfor, hva og hvilket, men av strategiske hensyn kan vi selvfølgelig ikke opplyse om "hvordan bilen er skrudd sammen". Det er ikke med dette sagt at vi ikke vil at dere skal følge utviklingen av prosjektet, så Annik kommer til å poste flere bilder etter hvert. For å avslutte med AV8-Riders spørsmål om "forhåndsgodkjenning" av bil som skal stille til start, finnes det ikke noe utover technical inspection på plassen. Saken er at du bør egentlig ha klart for deg hvordan bilen skal settes opp fra A til Å lenge før du starter å bygge. Dersom du har ambisjoner utover det å "leke" er dette på ingen måte en lett oppgave. Sjansen for å gå seg vill i et meget vanskelig tilgjengelig regelverk er stor, og en del opplysninger får du rett og slett heller ikke bare ved å "lese boka"
Storm.