Kit'ene kommer med spindler, hjullager kalipere, tannstang og alt.
Ikke servopumpe.
Det er svært lite å spare på å bruke egne standard slitedeler. Ihvertfall fra Fat Man. Jeg sjekket dette før jeg kjøpte, fordi jeg har liggende et par kalipere i god stand som passer rett på (fra Camaro). Har ikke angret på at jeg kjøpte hele settet komplett. Å lete opp "gammalt ræl" fra diverse huggere og skrotnisser rundt omkring blir ikke alltid billigere tilslutt.
I ettertid har jeg også satt på en krengingshemmer i fronten. Denne vil normalt stå foran forstillingen, fordi den krasjer med bremsekaliperne ved full rattutslag når den monteres bak. Jeg har endret litt på festene for krengingshemmeren på de nedre bærearmene, slik at jeg likevel kan montere krengingshemmeren bak forstillingen. På en bil med skjermer er ikke dette så viktig, men på min som skal kunne kjøres skjermløst, ville en krengingshemmer foran forstillingen bli veldig synlig og ikke så pen.
Har hørt at krengingshemmer sterkt er å anbefale når man kjører med luftfjæring?
Her er hjemmesiden til de du ikke skal kjøpe fra. Den er ganske bra og gir et fristende inntrykk, men tro meg: Skygg unna.
http://www.thehoffmangroup.com/autoloc/Jeg sa litt feil om navnet: Hovednavnet er The Hoffmann Group. Aurora er bare instrumenter. Forstillingskit'ene heter Helix, og så er det mye annet søppel de også her, med egne navn på hver produktgruppe.