Skrevet av Emne: '31 Coupe  (Lest 16346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Halvor

• Medlem NSRA
  • Wannabe
  • *
Sv: '31 Coupe
« Svar #15 på: 09. september 2014, 16:25 pm »
Søknaden min gikk via BT/Arendal til SFOR, som har kommet med svar og godvilje tilbake.. Som nevnt tidligere, så var det ikke nevnt hvor mye kickup jeg skulle han, men at jeg måtte bygge kickup for å få bilen ned i "riktig" høyde. Står ingenting om noen min klaring/max høyde på kickup. Coupe'n har fått noen måneders pause akkurat nå. Kjøpte meg en '58 Willys pickup som jeg må få i stand. Trenger en respektabel hverdagsbil.. Den må forøvrig ha en lettere restaurering, men det er godt i gang. Fått godkjent med CSB og inntil 402 hk i den..
Satser på å komme i gang med coupe'n igjen på nyåret. Er veldig i tvil om jeg skal lage meg motorsykkelskjermer. Har skrevet det i søknaden, men ønsker å kjøre uten. Er det noen som har erfaring med å få godkjent UTEN skjermer?
« Siste redigering: 09. september 2014, 17:35 pm av Halvor »
Ting tar alltid litt lenger tid enn først tenkt...

Utlogget Hotrodder

• Medlem NSRA
  • Guru
  • *
« Svar #16 på: 10. september 2014, 11:22 am »
Jeg fikk klar beskjed fa BT i Kristiansand om at det var det bare å glemme.
Det er noen år siden nå, men jeg regner med at Bt'ene kan kreve skjermer på et skjønnsmessig grunnlag (steinsprut, vannsprut i regn vær osv)

Har sett en del kreative eksempler på å forklare fravær av skjermer, men helt ærlig så synes jeg de virker temmelig fantasifulle og/eller teoretiske, og jeg skjønner godt at BT ofte ikke har tatt de seriøst.

Og klager vi på at de utviser skjønn, snakker vi oss selv midt imot. Det er jo nettopp mangel på utvist skjønn vi oftest kritiserer de for.
Good judgement comes from exerience, and a lot of that comes from bad judgement.

Utlogget kustomchry

• Medlem NSRA
  • Wizard
  • *
    • Min side!
« Svar #17 på: 23. april 2015, 23:00 pm »
Var vel denne som var på tven ikveld  :)
Tor Ivar/ Scavengers Alta

Utlogget Halvor

• Medlem NSRA
  • Wannabe
  • *
« Svar #18 på: 20. desember 2015, 09:30 am »
Har ikke vært så aktiv på pc'n på en stund. Men ja, det var nok denne du så på tv'n . "Five minutes of fame"  8) En oppdatering på prosjektet, så har den desverre samlet støv mesteparten av tiden i år. Har holdt på med Willysen mesteparten av tiden. Der var noen ting som tok lenger tid enn planlagt, som vanlig. Men coup'n skal startes på så snart skiltene er på willys'n. Da skal jeg oppdatere med mer bilder under veis. Ellers en God Hjul og Godt Nytt År til alle rodders!
Ting tar alltid litt lenger tid enn først tenkt...