Skrevet av Emne: Rare tegn  (Lest 7007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
Rare tegn
« på: 01. august 2007, 17:48 pm »
Hvorfor får jeg opp masse rare tegn i noen av innleggene? Spesielt fra Jan er innleggene nesten uleselig. ??? ??? ???
Jeg gjør som jeg vil med min bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utlogget Runner

• Medlem NSRA
  • Knowitall
  • *
Re: Rare tegn
« Svar #1 på: 02. august 2007, 15:48 pm »
Det får jeg også.. Og trur ikke at dem er så dårlig å skriv..
Helgeland Rod n Custom

Jan

• Gjest
« Svar #2 på: 06. august 2007, 19:56 pm »
Det var rart. P

Utlogget Nemi

• Medlem NSRA
  • n00b
  • *
  • 37`Ford Tudor
« Svar #3 på: 23. september 2007, 20:06 pm »
-Nemi
The bitch has entered the building

Utlogget Floyd-ATC

• Livstidsdiktator
  • Medlem NSRA
  • n00b
  • *
    • floyd.atc.no
« Svar #4 på: 23. september 2007, 22:50 pm »
Som noen kanskje har fått med seg så har altså forumet hatt problemer med æøå.

En stund.

Med jevne mellomrom så har jeg samlet krefter og sittet i timevis og gravd i PHP-koden i et forsøk på å finne ut hvorfor det fungerte fint på www.atc.no/forums men ikke i www.nsra.no/forum

Uten resultat.

Som ledd i dette arbeidet så tok jeg HELDIGVIS en komplett backup over til en annen maskin her hos meg forleden, for nå i dag var plutselig forumet TOTALT på trynet, med feilmeldinger, manglende menyer og annet faenskap.

Jeg tilbakeførte backupen, og vips så funker ting igjen... ikke bare er feilmeldingene borte, men æøå funker såvidt jeg kan se prikkfritt og etpar andre mystiske feil har også forsvunnet i samme slengen.

Jeg kan ikke her og nå forklare hvorfor; alt jeg har gjort er å kopiere filene ut og så tilbake igjen, men det er mulig at det har vært feil timestamps eller noe.... gudene vet.  ???

Uansett, jeg tar vare på backupen, så får vi krysse fingrene og håpe systemet ikke oppdager at det funker.

edit: Merk at eldre innlegg der æøå er erstattet med spørsmålstegn (?) er det ingenting å gjøre med, de er lagret som spørsmålstegn pga. feil når innleggende ble opprettet. Klager på dette kan fremlegges søndag kl.11:00 de fleste steder i landet, men jeg ville ikke sittet oppe og ventet på svar.
« Siste redigering: 23. september 2007, 22:58 pm av Floyd-ATC »
-Floyd.

--
Det finnes 10 typer mennesker;
de som forstår binærtall og de som ikke gjør det

Utlogget Nemi

• Medlem NSRA
  • n00b
  • *
  • 37`Ford Tudor
« Svar #5 på: 24. september 2007, 16:26 pm »
Brukernavn som har ÆØÅ i seg, kan ha blitt skadet, så vi gjør oppmerksom på at dersom du ikke får logget deg på - må du antagelig lage deg en ny bruker - beklager!

-Webmaster
-Nemi
The bitch has entered the building