Er vel på tide at jeg lager noe her på forumet om mitt prosjekt, har allerede en på Frantzenracing, men det trengs mere aktivitet her

Prosjektet mitt er egentlig en 39 Ford firedørs sedan, men det blir nå et 37 humpback karosseri.
Overtok prosjektet i 2006 etter en kompis som pga sykdom ikke kunne fortsette da. Høsten 2007 startet jeg opp med det som jeg da enda holder på med. Det jeg overtok var bokset og krysset ramme med travers for mustang II, volvo bakstilling og med et nedkappet karosseri og noen kassesider. Forrige eiers plan var å bygge pickup.

Hadde ikke lyst på pickup, så da ble det bytte i desember 2007.

Etter at det dårlige var kappa bort var det ikke mye igjen... var flere ganger inne på tanken å klappe skiten flat med traktorn...
men det var bare å ta litt pause fra det, å så var det på igjen.

Ramma fikk en gjennomgang, volvo greier fjernet og en olds cutlass aksel hengt opp i bladfjærer fra TCI. Mustang II forstilling montert.

Motor og gir er Chevy 350 fra en 78 caprice. Motor har fått edelbrock performer oppsett, og girkassa shiftkit og 2500 converter. Burde bli en grei cruiser.

Nå er jeg igang med tilpassing, retting og sveising av skjermer... og det er tidkrevende, alt er rustet, bulkete å vridd...

Det var kortversjon av prosjektet fra 2007 og frem til i dag

skal oppdatere etterhvert som det skjer ting.
Og som mange andre så hadde også jeg kunne tenkt meg å kjørt til Løten i egen bil, men tviler vel på at det skal gå...