Gamle hus og hotrod´s er tydligvis et universellt fenomen. Driver vi med dette alle sammen?! Etter en lengre periode med prioriteringsforvirring har jeg gitt opp, jeg setter resterende husgreier bort til snekker´n og tilbringer heller min egen tid i verkstedet!
Joda, våren er kommet, og søndag dukket Jan opp på "hønsefarmen" med sin velkjente baby-blue 53´ Chevy. Larsen var også med, representert med voldsomt avanserte måleinstrumenter. Vi var tre voksne mannfolk som lagde tegning av den nye bensintanken som skal inn i 34én. Med en koffert full av mikrometre og hullindikatorer står nå (forhåpentligvis) Larsen i produksjon av den nye tanken med 100-dels toleranse. Hva skulle en gjort uten kompiser som forstår gamet...
Det er så vanvittig trangt opp under ramma / bakakslingen på 34 Ford, at jeg heller har valgt å bygge tanken inn i trunken. På denne måten blir det bedre plass til å legge eksos der jeg vil ha den. Vurderte faktisk å avvike fra mitt trofaste prinsipp om å legge begge rørene ut i senter bak, og heller legge de ut på siden under stigbrettene slik Oldsrodder har gjort. Ser egentlig veldig riktig ut dette også, men er litt bekymret for bakkeklaringen her.
Storm