Skrevet av Emne: Olds mafia rod  (Lest 94655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jan

• Gjest
Sv: Olds mafia rod
« Svar #30 på: 02. april 2007, 22:23 pm »
Etter litt spekulering tror jeg det er best å finne ut av datateknologien sjøl. Kvinner er nemlig onde. - Når de først har kommt seg inn i livet ditt så skal de ha deg til å bli like trøtt og kjedelig som menna til venninnene sine. -Ikke styre med gamle biler heile tida,gå i reine klær,sitte å pisse,være på besøk og drikke kaffi og stappe trynet fullt av kvalme kaker og masse annet tull. Thank God  I'm free, I'm free !!!

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #31 på: 02. april 2007, 23:59 pm »
 :)Beklager å skuffe deg, men du har kanskje truffet feil damer til nå.
For å si det slik, kona var i en førtiårsdag hos ei venninne for et par år siden. Ut på kvelden tar ei dame henne til side og sier: - Du og mannen din er veldig ulik! Åja sier du det sier fruen min. Ja du er så rein og velstelt og han ser så uflidd ut sa dette kvinnemennesket som tilfeldigvis er ei av helsesøstrene i kommunen. Fruen holdt på å dø av latter fordi hun vet jo hvordan jeg liker å gå kledd. Hun som kom med uttalelsen er et menneske jeg aldri har pratet med så hun har nok bare observert meg på avstand, livredd for at skitne jeans er smittsomme ;D
Så det finnes nok minst to typer kvinner, de som har rett og de som tror de har det :P
Jeg gjør som jeg vil med min bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utlogget storm

• Medlem NSRA
  • Knowitall
  • *
« Svar #32 på: 03. april 2007, 10:44 am »
He he, ja nå begynner det å ligne noe! Vi har i grunn bidratt til en tyngre sosial- antropologisk studie, her på dette "skrot forumet" vårt. Helt uavhengig av hverandre har vi funnet ut at gamle hus og gamle biler på en uforklarlig måte er lenket sammen, ja for visse deler av den mannlige befolkningen altså...

Nå har jeg også akkurat oppdaget at jeg ser et mønster i slaskete klær og kvinnfolk som representerer diamentralt motsatte verdier av de som er nevnt ovenfor.

Ettersom vitdenskapens spydspiss hviler på et fundament av universelle lovmessigheter, føler jeg at vi nå begynner å nerme oss en "universell sannhet". Det står selvfølgelig igjenn et lite stykke arbeid, men jeg føler det er på tide å definere denne loven. Hva skal vi kalle vår nyoppdagede, universelle sannhet -forslag??

Storm

Jan

• Gjest
« Svar #33 på: 03. april 2007, 17:13 pm »
Veit ikke , men temaet er absolutt intressant sett både fra psykopatisk og teknososial synsvinkel og burde vært utredet nærmere.  Kan det være mulighet for å søke om statlige midler ?

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #34 på: 03. april 2007, 19:30 pm »
Min unnskyldning er at med å se ut som jeg gjør er jeg med på å dra opp inntrykket av fruen siden hun ser strøken ut på siden av meg uansett hva hun har på seg. En fornøyd kvinne gir en lykkelig mann som kan drive sin hobby.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #35 på: 08. april 2007, 23:26 pm »
 :)Nå blir det kanskje løftebukk i garasjen. Fikk tips om en to søyler i påsken. Det kommer til å bli en fin dag den dagen jeg kan gi hora sparken.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #36 på: 11. april 2007, 10:33 am »
Sendte pansertoppene med en kompis til Trøndelagen for å få banket louvers i dem. Har noen kompiser som mener louvers er stygt, men siden jeg synes det er drittøfft så blir det sånne på min bil. Bilder kommer når jeg får hentet pansret. :)

Utlogget storm

• Medlem NSRA
  • Knowitall
  • *
Louvers
« Svar #37 på: 11. april 2007, 15:55 pm »
Louvers er konge!! Antakeligvis den eldste, feiteste og mest benyttede hotrod-effekt gjennom alle tider. Legg ut bilder når du får tilbake panseret.

Storm

Utlogget Hotrodder

• Medlem NSRA
  • Guru
  • *
« Svar #38 på: 11. april 2007, 19:48 pm »
Louvers må man jo ha! 8) 8) 8)
Good judgement comes from exerience, and a lot of that comes from bad judgement.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #39 på: 13. april 2007, 16:28 pm »
Slapp blokka som skal til borring i syrebadet mitt for å få den helt ren. Slik så den ut etter en time.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #40 på: 13. april 2007, 16:29 pm »
Begynte å tilpasse gummi for å ha på stigtrinnene. Med en 4 åring som elsker rod kjøring er det ikke vits å satse på lakkerte stigtrinn.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #41 på: 13. april 2007, 16:31 pm »
Kjøpte pin stripings pensel for noen år siden. Har ikke prøvd dette før og det var skikkelig vanskelig. Her trengs det nok mer øvelse. :P

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #42 på: 13. april 2007, 16:33 pm »
Fikk lappet litt i skjermkanten på høyre forskjerm igår kveld

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #43 på: 13. april 2007, 16:35 pm »
Scener fra en garasje. Nå begynner det snart å bli tid for å få den ned på hjulene igjen.

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
« Svar #44 på: 22. april 2007, 08:52 am »
Slik så Oldsen ut den høstdagen i 2001 da jeg fikk den hjem fra Tønsberg.