Skrevet av Emne: A blast from the past: På tide å få ut 32'n etter 23 år i garasjer...  (Lest 8404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget firechief

• Medlem NSRA
  • n00b
  • *
Da jeg for tiden ikke har oppegående hobbybil, og snart overtar nytt hus (les: totalrenoveringsobjekt), så fant jeg ut at jeg skal gjøre en innsats for å få denne ut i sommer. En kan ikke bare ha det gøy, en må ha litt moro innimellom også!!!  ;D

Denne gikk i Oslo distriktet rundt 1990, sto til salgs på Lasse's Bil et par ganger, og ble plukket ned av daværende eier 1991. Jeg har det aller meste av deler, men får ikke tid til å gjøre den strøken i denne omgang, så nå går jeg for primer, og funksjonstest. Stort sett alt av deler er på hylla, så det er i realiteten som et byggesett i 1:1.

Den har tidligere gått med Daimler Hemi, og 350 sbc. Nå vil den få en 383 stroker sbc og th700. Tror dette kan fungere. Jeg skal prøve å følge opp litt med bilder...
Stil fremfor comfort!

Utlogget Pappa Wolf

• Medlem NSRA
  • Guru
  • *
Nydelig, bare det å komme på veien, er jo en god start.

Selv håper jeg å komme på veien en enkelt gang i år! hehehe
most of my cars are "b.o.o.j.a.s."

Built out of junk and skils

Utlogget firechief

• Medlem NSRA
  • n00b
  • *
Da er motor ferdig jåla, og klar for montering mellom rammeskinnene. Satser på å få den i på torsdag, sammen med girkassa.  ;D
Stil fremfor comfort!

Utlogget oldsrodder

• Styremedlem NSRA
  • Guru
  • **
 8) Hvordan er stå på dette prosjektet? Kom den ut i fjor?
Jeg gjør som jeg vil med min bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utlogget Hotrodder

• Medlem NSRA
  • Guru
  • *
Han satser jo på torsdag, så da er den nok på veien over påske!
 ;D
Good judgement comes from exerience, and a lot of that comes from bad judgement.