Skrevet av Emne: 34 Chevy blir hotrod  (Lest 3241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget 34 Chevy

• Medlem NSRA
  • n00b
  • *
34 Chevy blir hotrod
« på: 09. januar 2009, 20:14 pm »
Hei på dere.
Har endelig fått Chevyen i mitt navn, og gutta fra Statens vegvesen var og kikka på den på lillejulaften, og ga meg tommelen opp. ;D Bare å sette i gang.(34 Chevy Standard 2d)
Har fått ramma i jiggen, og begynt å hel-boxe den. Taket skal ned moderate 60mm, skjermer skal breddes, og selvfølgelig v8 motor. Heidts superide forstilling, Winters 9" bakaksling med 4-link.
Skal hive inn litt bilder etterhvert(må bare bli litt kjent med systemet her)

Skjer ikke så mye for tia. Venter fremdeles på forstillinga. Har funnet ut at jeg må korte bakakslingen en del. Polerer på 6-71 pressa og mekker på en 84 Chevy Blaser, som jeg skal ha på veien snart.
Har et par Predator gassere som jeg skal prøve å få til å fungere. Dem er bare helt rå. Rene kanter, og ikke masse duppeditter. Mange som sier at de bare er å kaste, for de funker dårlig, men jeg skal da virkelig prøve...
« Siste redigering: 08. februar 2009, 21:41 pm av 34 Chevy »

Utlogget 1942

• n00b
  • *
Sv: 34 Chevy blir hotrod
« Svar #1 på: 23. mai 2009, 23:31 pm »
Dette ser ut som et tøft prosjekt. :)

Kommet noe lengere? bilder?

Utlogget 34 Chevy

• Medlem NSRA
  • n00b
  • *
Sv: 34 Chevy blir hotrod
« Svar #2 på: 16. september 2009, 20:46 pm »
Hei igjen.
Har vært borte herfra ei stund, men vi får prøve å ta opp tråden igjen.
Har fått gjort en del. Boxet ramma, montert forstillinga, laga "kryss" til ramma, hengt opp motor og kasse. Har litt igjen på 4-linken, men måtte stive av bakakslingen(midlertidig) for å prøve karroseriet på ramma, så den står på hjul ihvertfall.
« Siste redigering: 19. september 2009, 10:33 am av 34 Chevy »