Skrevet av Emne: 29 pontiac  (Lest 6539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget asshole-garage

• n00b
  • *
    • Asshole-garage
Sv: 29 pontiac
« Svar #15 på: 09. april 2009, 10:26 am »
noen bilder.

Utlogget mr.mopar

• Wizard
  • mopar maniac
« Svar #16 på: 10. april 2009, 18:42 pm »
velkommen
artig med nytt annerledes prosjekt.liker og ideen med og bygge noe sim ikke alle andre har.bygger selv en 33 plymouth fra 4 dørs til 2 dørs delivery.
lykke til med bygginga
33 plymouth delivery panter pink
"It takes a real man to drive a pink car"
71 cuda

Utlogget Hotrodder

• Medlem NSRA
  • Guru
  • *
« Svar #17 på: 14. april 2009, 07:34 am »
Men jeg bør vel ha det meste av forstilling og drivlinje for å kunne tilpasse kryssinger osv. ??

Virker sikkert som en skikkelig amatør nå. men tro meg. jeg skal absolutt ikke gjøre alt dette alene. her må man skaffe seg hjelp og kunnskap fra flinke folk.

Jeg er også bare en amatør, og du har helt rett: Det er en stor fordel å ha motor/drivverk liggende når du begynner rammearbeidet.
Men ikke så mye som tenk tanken på å feste noe av det med en gang. Bruk det for å bestemme posisjon på kryss, traverser braketter etc. Siden traversene dikterer hvordan hjulene blir stående i hjulhus og skjermer bør du i tillegg foreta (minst) en mock-up med karosseriet også, slik at hjulene ikke havner feil. Det ser veldig stygt ut. Ikke stol på at hjulene blir stående korrekt i hjulhus/skjermåpninger på sin originale plass. På 1934 Ford stod f.eks bakhjulene veldig langt frem i skjermåpningene som standard.

Ta gjerne bilder og skriv ned dataene underveis, for det kan gå måneder før du får bruk for informasjonen.
Good judgement comes from exerience, and a lot of that comes from bad judgement.

Utlogget Herman

• n00b
  • *
« Svar #18 på: 16. april 2009, 19:51 pm »
Velkommen fint prosjekt, liker formen på karoseriet. Syns det er finest med skjermer å stigtrin på disse bilene. Stå på ;D